جدید ترین روش گرفتن سی پی رایگان وارزون موبایل

گرفتن سی پی وارزون موبایل رایگان
5/5 - (3 امتیاز)

وارزون موبایل بازی که به تازگی معرفی شده است و سی پی آن بسیار باب شده و افراد میتوانند مانند کالاف دیوتی موبایل, خرید سی پی وارزون موبایل را نیز انجام دهند, اما در این مقاله میخواهیم به این ارز درون بازی Warzone  بپردازیم. که چگونه میتونیم سی پی رایگان وارزون موبایل را بدست بیاوریم.

روش های مختلفی برای گرفتن سی پی وارزون موبایل به صورت رایگان وجود دارد و ویدیو ها یا کلیپ های مختلفی تحت این عنوان اراعه شده است اما در این مقاله به تمامی این روش ها خواهیم پرداخت و به صورت خیلی سریع و جامع تک تک این موارد را بررسی خواهیم کرد .

نکاتی قبل از گرفتن سی پی رایگان وارزون موبایل 

در حالی که بسیاری از بازیکنان شروع به خرید سی پی وارزون موبایل میکنند, راه‌های مختلفی برای به دست آوردن سی پی رایگان وارزون موبایل نیز وجود دارد.

در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف برای کسب سی پی رایگان در وارزون موبایل می‌پردازیم.

نکات مهم:

  • به یاد داشته باشید که هیچ روش جادویی برای دریافت سی پی رایگان در Warzone وجود ندارد.
  • صبر و حوصله برای دست آوردن سی پی Warzone رایگان بسیار اهمیت دارد .
  • مراقب کلاهبرداری‌ها باشید. هرگز اطلاعات شخصی خود را در قبال دریافت سی پی رایگان به اشتراک نگذارید.

۶ روش برای گرفتن سی پی رایگان وارزون موبایل 

در این قسمت به بررسی 6 روش خواهیم پرداخت و در هر روش تمامی مراحل را قدم به قدم به شما آموزش میدهیم و برای گرفتن و دریافت این نوع CP های رایگان Warzone با دقت ادامه این بخش را مطالعه کنید : 

1 . سی پی رایگان وارزون موبایل از بتل پس 

یکی از روش هایی که در تمامی یوتیوب ها به ان اشاره میکنند گرفتن سی پی رایگان وارزون موبایل از طریق بتل پس می باشد, به این صورت که شما در لول های ۵۶، ۶۶ و ۹۶ بتل پس، میتوانید در هر لول 100 و مجموعا 300 سی پی رایگان از هر بتل پس بگیرید.

با نگه داشتن این CP های رایگان در طی ۴ فصل بتل پس، شما می‌توانند 1,100 CP جمع آوری کنند که مقدار مورد نیاز برای خرید بتل پس فصل بعد بدون صرف هزینه است و نیازی به پرداخت ندارید.

اما این کار نیاز به زمان و صبر و حوصله زیاد می باشد زیرا هر فصل بتل پس وارزون موبایل تقریبا ۲ ماه به طول می‌انجامد. حدود ۷-۸ ماه بازی مداوم در ۴ فصل طول می‌کشد تا به اندازه کافی CP رایگان برای یک بتل پس بدست آورید.

آموزش گرفتن سی پی وارزون موبایل رایگان از بتل پس

2 . سرویس گوگل برای گرفتن سی پی رایگان وارزون موبایل

یکی دیگر از روش هایی که در حال حاضر باب شده است استفاده از Google Surveys یا Google Play Points در دستگاه‌های اندرویدی می باشد به این صورت که شما میتوانید با فعالیت کردن و نصب این دو نرم افزار بر روی گوشی های اندرویدی خود می توانید با انجام یک سری فعالیت های مشخص پوینت بدست بیاورید, و از طریق ان اقدام به خرید CP در وارزون موبایل کنید.

چگونه در وارزون حرفه ای شویمبیشتر بخوانید: چگونه در وارزون حرفه ای شویم ? [ 19 ترفند بی نظیر ]

در این روش عملا شما از طریق یک اپلیکیشن خارجی به صورت رایگان میتوانید سی پی وارزون موبایل را دریافت کنید .

3 . شرکت در مسابقات وارزون موبایل

سالانه در کشور ایران مسابقاتی برگذار میشود, که برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مسابقات می توانید در چنل های تلگرامی عضو شده و از این موضوع با خبر شوید, در این مسابقات جوایز نقدی و سی پی های رایگان وارزون عرضه میشود .

شما به راحتی میتوانید با شرکت در این مسابقات و کسب مقام اول تا چهارم از 100 سی پی رایگان وارزون به بالا دریافت کنید .

4 . زیر مجموعه گیری در سایت های ایرانی 

بسیاری از سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند چه خارجی و چه ایرانی, یک بخش با نام زیر مجموعه گیری یا referral code به شما میدهند که شما با دعوت کردن دوستان خود به سایت مورد نظر درصد و یا سی پی رایگان وارزون موبایل دریافت میکنید.

این سایت ها بسیار زیاد هستند و انها از این روش برای جذب مخاطب بیشتر و همچنین دادن سی پی رایگان وارزون به مخاطبین وفادار خود استفاده میکنند. حتی وب سایت ارزان سی پی نیز به شما این قابلیت را خواهد داد . 

5 . گیف کارت رایگان و گرفتن CP رایگان وارزون موبایل

این روش که بسیار قدیمی شده به این صورت است که شما در سایت ها یا اپلیکیشن هایی که در ازای نصب به شما پوینت میدهند و شما در ادامه با ان پوینت میتوانید گیف کارت رایگان تهیه کنید عضو میشوید.

این وب سایت ها به شما اپلیکیشن هایی رو معرفی میکنند که شما باید انها را نصب کنید و با هر نصب به شما پوینت تعلق می گیرد و با ان میتوانید گیف کارت و در ادامه با ان سی پی وارزون موبایل رایگان تهیه کنید . این روش بسیار قدیمی بوده و در حال حاضر بسیار سخت میتوان از این روش برای گرفتن سی پی رایگان استفاده کرد .

6 . روش جدید in-game sugar daddies

در این روش که بسیاری از کاربران توییتر و ردیت به ان اشاره کرده بودن در خواست بازیکنان وارزون موبایل از افرادی به اصطلاح ” in-game sugar daddies ” در بازی بوده که برای انها بتل پس رایگان وارزون موبایل تهیه کنند . 

کاربرد های سی پی وارزون موبایل 

همچنین در ادامه روش های بالا یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت است ان است که بدانید سی پی وارزون موبایل چه کاربرد هایی دارد ؟ و شما با دریافت ان عملا از چه قابلیت ها و امکاناتی بر خوردار خواهید بود که لیستی از این کاربرد های سی پی وارزون موبایل را برای شما خواهیم گفت : 

  • امکان استفاده از بتل پس وارزون موبایل
  • استفاده از صداهای جدید و کاراکتر های جدید بازی
  • امکان استفاده از اسلحه های لجندری 
  • اضافه شدن لول اپ سریع تر برای اپگرید اسلحه
  • بهتر شدن Tier کاراکترها بدون تکمیل کردن بتل پس
  • نشان ندادن تبلیغات در هنگام بازی
  • قابلیت اضافه کردن اسکین های مختلف به اسلحه ها

صحبت پایانی برای دریافت سی پی رایگان وارزون موبایل 

هیچ راه قطعی برای گرفتن سی پی رایگان وجود ندارد و شما برای این موضوع به هیچ عنوان فریب پیج های مختلف و افراد سود جو را نخورید, در حال حاضر هر روشی که برای گرفتن این ارز درون بازی به صورت رایگان اراعه شود در همین صفحه میتوانید ان را مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *